Foto: Wikipedia
Politika

Jeremić u Pančevu: Ne dolivati ulje na vatru postojeće mržnje i netrpeljivosti u društvu

Izvor: 
Beta Uto, 09/06/2020 - 09:23











Predsednik Narodne stranke Vuk Jeremić izjavio je da ne treba dolivati ulje na vatru postojeće mržnje i netrpeljivosti u društvu, jer to po njegovim rečima najviše odgovara onima čije se političko delovanje zasniva na destrukciji i kojima podele među građanima produžavaju rok trajanja na vlasti.

On je sinoć u Pančevu, na tribini Narodne stranke o bojkotu izbora, pozvao na spuštanje tenzija kako bi se stvorila pretpostavka da jedan broj glasača vladajućeg bloka promeni način na koji vide stvari.

"Oni nisu naši neprijatelji, već naše komšije i sugrađani. Neki od njih su zavedeni, neki pritisnuti, neki samo drugačije misle od nas, a to nije i ne sme biti smrtni greh. Sve dok podele budu bile na život i smrt, dotle ćemo imati situaciju sličnu onoj u Crnoj Gori, a tamo ista vlast traje već 30 godina", naveo je Jeremić.

Ocenio je da će bojkot izbora biti uspešan ako režim i posle 21. juna nastavi sa napadima na one koji bojkotuju a ne na one koji za sebe tvrde da su opozicija a zapravo su pomogli režimu izlaskom na izbore.

"Drugi pokazatelj uspeha bojkota biće ako međunarodna zajednica nastavi da u nama vidi relevantnog sagovornika, jer će to značiti da nove institucije nemaju legitimitet kakav su ga imale ranije", dodao je lider Narodne stranke.

Jeremić je naveo da nijedna opoziciona lista koja će učestvovati na izborima nema kapacitet da izbroji glasove i kontroliše izborni proces i da će zato morati da prihvati ono što im vlast saopšti.

"Režim će jednima reći 'dobili ste 2,8 odsto, više sreće sledeći put', a drugima 'bravo, dobili ste 3,2 odsto, prešli ste cenzus'. Ti će brojevi biti potpuno proizvoljni", rekao je Jeremić.

Predsednik Narodne stranke je ponovio da je ostanak kod kuće 21. juna najbolje što građani mogu da urade za sebe, jer će tako sačuvati i zdravlje i dostojanstvo, pošto epidemija virusa korona nije prošla i postoji zdravstveni rizik od izlaska na birališta.








Marketing



Najnovije vesti