Foto: pixabay
Srbija

Prava potrošača: Kakvu muku muče korisnici Mobi banke - „zaglavljene su mi pare na računu"

Izvor: 
021/BBC News na srpskom Sre, 11/08/2021 - 15:37











Usled tehničkih poteškoća otežan je pristup mobilnoj i internet aplikaciji banke, zabeleženi problemi s plaćanjem karticama i nemoguće je podići evre.

Beograđanin Aleksandar Bošković na neprijatan način saznao je da njegova Mobi banka ima probleme u radu.

Kratkotrajnu sreću zbog primljene plate u utorak mu je prekinuo aparat na kasi - kad nije uspeo da dve majice plati karticom.

Dva puta mu je odbijena transakcija uz obrazloženje da „nema dovoljno sredstava", srećom imao je gotovinu.

„Mobi banka je najprogresivnija, moderna banka tako se reklamira i nadaš se da se to neće desiti", kaže Bošković za BBC.

Usled tehničkih poteškoća otežan je pristup mobilnoj i internet aplikaciji banke, piše i na sajtu banke.

„Činimo sve da u najkraćem roku uspostavimo neometano korišćenje naših usluga."

Moguće su i privremene poteškoće pri plaćanju platnim karticama, a podizanje evra na bankomatima trenutno nije moguće.

Zaglavljene pare na računu

Još teže je bilo Maji Pupovac koja u utorak nije mogla da plati robu „za deset kesa u Maksiju".

Bila je u mesečnoj kupovini, ali karticom dva puta nije uspela da plati i svu robu je morala da vrati.

„Nikog ne mogu da dobijem u banci, ne mogu da platim, ne mogu da podignem novac sa bankomata niti mogu da ih prebacim nekom.

„Zaglavljene su mi pare na računu", priča nezadovoljna Maja, dodajući da dosad nije bilo takvih problema.

Korisnica ove banke je već pet godina.

„Sve što nije prošlo od transakcija na kasi i na bankomatu ostalo mi je kao rezervisano, te pare su mi skinute sa računa.

„To bi trebalo da mi vrate ako uspem da ih dobijem", dodaje Maja za BBC.

Na kasi ni Aleksandrovim mukama nije bio kraj.

Pokušao je da pare podigne na bankomatu Telenor banke, koja je nedavno promenila ime u Mobi - ponovo nije moglo, iako se vidi da ima novac na računu.

Kada je hteo da preko Mobi banke uplati dopunu za kredit na telefonu, nije mogao preko aplikacije - uspeo je tek preko veba.

Mobilna aplikacija i ranije je „bagovala", kaže on, ali su ostale usluge radile.

Odlučio je da pozove korisnički servis, kako za BBC kaže - 30 puta, ali nije dobio odgovor koji je želeo.

„S obzirom da sam se juče čuo sa 30 operatera mogu da kažem da je atmosfera u korisničkom servisu nonšalantna kao da im ne radi jedan bankomat", dodaje ovaj menadžer u komunikacijama.

Nezadovoljan je što još nije dobio odgovor kad će problem biti rešen.

„Prvo snimljena poruka kaže imamo poteškoće sa mobilnom aplikacijom, onda imamo poteškoće sa veb aplikacijom, molimo sačekajte, zatim imamo poteškoće sa platnim karticama.

„Tek na kraju javi se devojka i nonšalantno kaže 'Dobar dan, Jovana, izvolite, kako mogu da pomognem', ja kažem 'Jovana, smak sveta je, Jovana, šta radite'", priča uzbuđen i dalje 32-godišnjak.

Šta kažu iz banke?

Uviđaju problem, ali na pitanja BBC koliko se očekuje da će trajati, nisu odgovorili do objavljivanja ovog teksta.

„Činimo sve da u najkraćem roku uspostavimo neometano korišćenje naših usluga.

„Izvinjavamo se zbog neprijatnosti i zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju", saopštili su iz Mobi banke.

Šta dalje?

Ukoliko niste uspeli da rešite problem u razgovoru sa Korisničkim servisom (0639005) ili putem imejla [email protected] ovde možete podneti zvaničan prigovor na postupanje Mobi Banke.

Pre podnošenja prigovora potrebno je da se upoznate sa instrukcijama, navode iz ove banke.

 








Marketing



Najnovije vesti