Srbija

Turistička organizacija Srbije angažuje influensere: Procenjena vrednost nabavke 3,3 miliona dinara

Izvor: 
021/Nova ekonomija Uto, 10/08/2021 - 11:45











Turistička organizacija Srbije je raspisala javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke ogranizacije Srbije.

Kako piše Nova ekonomija, procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara.

Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakterisitkama tendera.

"Društvene mreže kao što su Instagram, Facebook, Twitter, YouTube i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike", piše u dokumentaciji.

Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 influensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.

Ponuđač mora i da garantuje da angažovani influenser neće promovisati neki drugi brend u okviru sadržaja koji kreira za potrebe naručioca.

 








Marketing



Najnovije vesti