Vučić
Srbija

Vučić u kampanji potrošio šest miliona evra, Ponoš skoro 14 puta manje

Izvor: 
nova.rs Sub, 02/07/2022 - 19:55











U trci za pobedu u prvom krugu predsedničkih izbora Aleksandar Vučić je na kampanju potrošio čak šest miliona evra.
 
Tu je ubedljivo pobedio, ne samo u pogledu konačnog rezultata, nego i uloženog novca, piše portal Nova.rs

 

Kako pokazuju finansijski izveštaji podneti Agenciji za sprečavanje korupcije, na kampanju Zdravka Ponoša potrošeno je oko 435.000 evra, odnosno skoro 14 puta manje u odnosu na Vučićevu, dok su izborni troškovi Biljane Stojković iznosili svega 184.000 evra.

 
Poslednja izborna kampanja pokazala je koliko su naprednjaci finansijski nadmoćni u odnosu na svoje konkurente, a da (bar na papiru) nisu dobili ni dinar priloga fizičkih i pravnih lica, po čemu su ranije bili prepoznatljivi.
 
Najviše novca, Aleksandar Vučić dobio je iz budžeta 645.771.000 dinara ili oko 5,5 miliona evra, a ostatak je prebačen sa računa za finansiranje redovnog rada SNS, piše Nova.rs.
 
Prema zvaničnim podacima, na Vučićevu kampanju potrošeno je ukupno 704.713.686 dinara ili oko šest miliona evra. Više od polovine tog novca ili oko 3,9 miliona evra Vučić je izdvojio za TV oglašavanje, dok je daleko manje - oko 620.000 evra potrošeno na oglašavanje u štampanim medijima. Kada se na to doda i internet, ukupno je za oglašavanje izdvojeno 4,7 miliona evra.
 
Preostali deo novca, trošen je na organizaciju javnih događaja, koji je u najvećem broju slučaju realizovala firma "Skaj mjuzik solušn”" kao i na marketinške agencije i istraživanja javnog mnjenja.
 
Nijedan drugi predsednički kandidat Vučićevu kampanju nije mogao ni blizu da isprati.
 
Kako piše Nova.rs, Zdravko Ponoš, iza koga je stala koalicija "Ujedinjeni za pobedu Srbije", osvojio je drugo mesto u trci za predsednika i oko 700.000 glasova, sa više nego skromnim sredstvima za kampanju. Prema finansijskom izveštaju o troškovima izborne kampanje, u Ponoševu kampanju je uloženo svega 51.290.019 dinara ili 434.661 evro.
 
Naspram Vučićevih 3,9 miliona evra potrošenih na TV oglašavanje, Ponoš je u te svrhe izdvojio oko 134.000 evra.
 
Biljana Stojković, koja je u predsedničku trku ušla kao kandidat koalicije "Moramo" imala je još skromniju kampanju. Ona je potrošila ukupno 21.737.962 dinara ili oko 184.000 evra.
 
Opširnije na Nova.rs.
 
 







Marketing



Najnovije vesti