Daljinski Foto: pixabay
Srbija

Željko Mitrović traži nacionalnu frekvenciju za još jednu televiziju

Izvor: 
nova.rs Pet, 17/06/2022 - 19:02











Vlasnik Televizije Pink Željko Mitrović predao je dokumentaciju Regulatornom telu za elektronske medije (REM) za dobijanje nacionalne frekvencije za još jednu televiziju.

Kako navodi portal Nova.rs, reč je o kablovskom kanalu "Vesti", koji je pokrenut 2013. godine - prvobitno nazvan "Pink 3".

On je izjavio da će ova televizija u svom sadržaju imati 70% informativnog programa, ali i obrazovnog, kulturnog, igranog i naučno-dokumentarnog.

 "Mi smo taj elaborat predali, pa ćemo videti", istakao je Mitrović, prenosi Nova.rs.

Kako portal podseća, Pink Media Group u vlasništvu Željka Mitrovića dobila je dozvolu Regulatornog tela za elektronske medije (REM) da kupi 100 odsto Rock radija, objavljeno je na portalu pomenutog tela.

REM je odgovor poslao u maju ove godine, i u njemu navodi da se planira prenos 100 odsto vlasništva sa Master Media Mix, firme vlasnika Rok radija iz Novog Sada, na Pink. Pink je u prilog upitu dodao i nacrt ugovora o prenosu vlasništvu. U upitu se, takođe, navodi i da je Pink vlasnik Red Media Group koja ima dozvole za emitovanje radijskog signala, ali – smatra REM – prenosom vlasništva Rock radija neće se narušiti "medijski pluralizam".

Pored Rock radija, Mitrović ima bivšu Lagunu, odnosno RED radio, kao i Pink radio, navodi Nova.rs.

Inače, danima na društvenim mrežama kruži peticija tima "Kreni promeni" za oduzimanje nacionalne frekvencije televizijama Pink i Hepi zbog emitovanja rijaliti programa. Ovo udruženje je objavilo na svom Instagram profilu rezultate peticije, a do ovog momenta ju je potpisalo 200.000 ljudi.

 U trci za nacionalnu frekvenciju je i RTV BK TELECOM.

Ovo je, kako su naveli u saopštenju za medije, drugi put u poslednje četiri godine kako televizija RTV BK TELECOM aplicira za "svoju davno stečenu poziciju nacionalnog emitera, koja joj je nasilno i nezakonski oteta 2006. godine od strane tadašnje Vlade Srbije, a televizija sa preko 600 zaposlenih vrhunski profesionalaca zatvorena upadom u njene prostorije i primenom grube sile naoružanih policijskih specijalaca.“

"Kako je prethodni konkurs 2018. godine, nakon preko godinu dana čekanja za objavljivanje odluka o dodeli nacionalne frekvencije poništen, ovo je nova prilika za nadležne institucije da isprave nanetu nepravdu i štetu, koja gašenjem ove televizije nije pričinjena samo osnivačima i zaposlenima RTV BK TELECOM-a, već i svim građanima u zemlji, regionu i svetu koji su sa posebnim pijetetom pratili program ove jedinstvene i visokoprofesionalne porodične televizije", saopštili su.

Inače, za nacionalnu frekvenciju konkurisale su danas i televizije N1 i Nova S, kao i UNA TV.

 








Marketing



Najnovije vesti